Vše co Vás zajímá

Na našem webu Printuj.cz si lze jednoduše zpracovat grafický návrh, objednat i zaplatit zboží. Prvním krokem je výběr konkrétních produktů v sekci Produkty. Druhým krokem je zpracování a uložení tiskových dat. Třetím krokem je vyplnění potřebných údajů a vybrání možností dopravy a platby. Posledním krokem je odeslání objednávky.
Můžete se na nás samozřejmě obrátit i telefonicky nebo emailem, rádi Vás v případě nejasností provedeme celým zpracováním.

  • Co znamená 4/4 barevný nebo 4/0?

Jde o počet barev na každé straně. 4/4 znamená plnobarevná přední i zadní strana. 4/0 znamená jednostranný plnobarevný tisk.

  • Co znamená zkratka CMYK?

CMYK (neboli eurostupnice CMYK) je zkratka pro čtyři barvy (Cyan - modrá, Magenta - červená, Yellow – žlutá a Black - černá), které tvoří základ pro plnobarevný tisk. Díky kombinaci těchto barev lze docílit jakékoliv jiné barvy.

  • Jak zpracovat tisková data?

Doporučujeme se registrovat a plně využívat sekce "Můj účet". Umožní Vám to ukládat vše co máte rozpracováno, dokončeno nebo jen poptáváte.

První krok je vybrání konkrétního produktu. Druhým krokem zvolte a upravte šablonu nebo nahrajte vlastní grafiku. Designer je přehledný a jednoduchý, přesto vás můžeme kdykoliv provést celým procesem tvorby vizitky, letáku, razítka,..Je samozřejmě možné také vaše data zaslat před tiskem e-mailem.

  • Kontrolujete tisková data?

Tisková data doporučujeme zkontrolovat  před objednáním a to zejména po stránce  textové. Data jsou zkontrolována ještě před tiskem po technologické stránce výroby. Můžete zvolit možnost důkladného zkontrolování i s následnou úpravou(pokud jsou data editovatelná). Před dokončením objednávky zvolte kontrolu "požaduji"

  • Co když vložím nesprávná data k tisku?

Pokud naše kontrola objeví problém v datech zasíláme zákazníkům email o zjištění tohoto problému a dohodneme se na dalším postupu. Pokud jsou pak data v pořádku, již nic nebrání tisku. Pokud ale zákazník vloží nesprávný soubor (nesprávný obrázek) a stihne nás kontaktovat před samotným vytištěním, není problém soubory zaměnit, pokud ale již vytiskneme zaslaný vzor, nedá se již nic dělat.

  • Jaké je doporučené rozlišení u obrázků?

Doporučujeme rozlišení vždy 300 dpi („dots per inch“) u vizitek i větších formátů. Jde zejména o kvalitu tisku. Lepší vložená data garantují lepší vizuální výsledek. 

  • Je nutné založit tzv.spadávku?

Standardně máme v designeru nastaven ořez minimálně 2 mm pro vizitky 3mm Nahrání grafiky s barvou do kraje je potřeba nahrát již zvětšené pozadí. Např: vizitka s výsledným formátem 90x50 má pozadí 96x56 náhled šablona "spadávka". Text i loga usazujte na výsledný formát. Musíme řezat do barvy aby nevznikl bílý nepotištěný rámeček 

  • Jaké formáty mohu vkládat jako tisková data?

Jedná se o soubory s koncovkou  PDF, TIFF, JPG a PNG. Upřednostníme PDF, protože je většinou editovatelné a lze provést malé grafické úpravy což u ostatních velmi těžko,

  • Pokud mám Apple (Macintosh) je nějaký problém?

Se soubory nejsou žádné problémy, jde jen o formát vložených souborů. Vkládat můžete: PDF, TIFF, JPG a PNG.

  • Co mám dělat při reklamaci?

V tomto případě nás prosím kontaktujte na našem emailu (viz kontakty) nebo nám přímo zavolejte (viz kontakty). Vynasnažíme se Vám vyhovět k Vaší spokojenosti.

  • Jak a kdy mohu za svou objednávku zaplatit?

Nabízíme standartní možnosti a to platba Paypal v systému ihned při objednávce nebo přes Českou poštu na dobírku.

  • Kde a jak mohu kontaktovat Printuj.cz?

Zvolte pro Vás nejpříjemnější variantu – email, telefon, dopis. Kontaktní údaje najdete v záložce Kontakty. Jsme rádi za jakékoliv podněty k naší práci.

  • Lze si objednat produkty v jiném množství než nabízíte?

Pokud tento počet nelze objednat kombinací námi nabízených variant, pak nás klidně kontaktujte.

  • Lze zaslat zboží jinam než jakou uvádím fakturační adresu?

Samozřejmě, stačí zadat údaje do objednávky. (ve třetím kroku)

  • Mohu zaslat archiv?

Ano, to není problém. Ideální je ZIP či RAR. Pokud by nastal nějaký problém, kontaktujeme Vás.

  • Je možné objednávku zrušit?

V tomto případě záleží na stavu objednávky. Pokud nedošlo ještě k tisku, dle objednaných dat nejsou zákazníkovi účtovány žádné poplatky.

  • Jaké přepravce využívá Printuj.cz?

Využíváme zejména Českou poštu a v Praze kurýrní služby.

  • Kolik zaplatím za poštovné a balné?

Tato informace je součástí kalkulátoru. Podrobnější informace najdete v sekci "Dodání"

  • Objednávka dorazí ráno nebo odpoledne?

Toto nedokážeme ovlivnit, záleží na dopravci.

 

Zpět na začátek