Dodání

Varianta 1

U 100R s.r.o. víme, jak je důležité, aby tisk dorazil v neporušeném stavu a včas. To je důvod, proč jsme expedici všech objednávek zajistili následující den kurýrní službou. V závislosti na objednaném produktu,váze a hodnotě zboží se kurýrní služby, které používáme mohou lišit.

Dodací podmínky

Při objednání lze dohodnout tyto dodací podmínky:

·         osobní odběr: Zboží může převzít pouze osoba k tomu pověřená (oprávněná) majitelem firmy nebo statutárním orgánem společnosti. Tato osoba se musí na žádost kupujícího dostatečně identifikovat.

·         zasílání přepravní službou či poštou: Zboží je možno kupujícímu zaslat přepravní službou či poštou. Není-li dohodnuto jinak, je účtována paušální cena přepravného a balného ? Kč / 1 balík do 15 kg bez DPH. To neplatí pro expresní a nadměrné dodávky. Přepravce Česká pošta (profi balík) nabízí (ovšem bez garance) dodání následující pracovní den po dni převzetí k přepravě v rámci celé ČR.

·         zasílání kurýrem (po Praze): Po katastrálním území Hl. m. Prahy je možno kupujícímu zaslat zboží kurýrem. Cena je stanovena na základě hmotnosti zásilky a platného ceníku dopravce. U zboží nad 50 kg si prodejce vyhrazuje právo účtovat manipulační poplatek ve výši 100 Kč bez DPH.

Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, poškození obalu a obsahu) podle přiloženého dodacího listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu info@printuj.cz, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento do 24 hodin zaslat faxem nebo e-mailem prodávajícímu. Pokud je kupujícím převzetí zásilky stvrzeno podpisem v dokladech dopravce, na dodatečné reklamace neúplnosti nebo poškození dodávky není žádný nárok.

Co když se něco pokazí?

100R s.r.o. udělá všechna opatření proti poškození zboží, ale nehody se stávají. V první řadě nás musíte kontaktovat e-mailem na info@printuj.cz, popsat vzniklé škody a zaslat sepsaný škodní protokol. Pořiďte prosím digitální obraz škody pro naše pojištění a pro vznesení nároku vůči dopravci. Nevyhazujte poškozené zboží, budeme požadovat jeho vrácení (v případě vrácení zajistíme dopravu). Jakmile obdržíme oznámení a získáme fotodokumentaci škody, nahradíme poškozené zboží co nejdříve.

Varianta 2

 

Nekompletní zásilka

Pokud obsah balíku nesouhlasí s nákupním dokladem (obdrželi jste jiné zboží nebo v dodávce něco chybí), kontaktujte nás prosím na emailu info@printuj.cz nebo telefonicky. Uveďte číslo objednávky, přebývající nebo chybějící zboží, své jméno a přímý kontakt na Vás. Doporučujeme provést oznámení co nejdříve po obdržení zásilky, nejdéle však následující pracovní den. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

Zboží je mechanicky poškozeno

Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, případně poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. 

  • PPL
    Zjevnou vadu, poškození obalu je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. Pokud zjistíte, že je zásilka poškozena, neprodleně oznamte podrobnosti e-mailem na adresu info@printuj.cz (uveďte číslo objednávky, číslo faktury, kontakt). Zástupce přepravní společnosti k Vám přijede sepsat škodní protokol a poškozené zboží si odveze. Kopii zápisu o škodě, kterou od něho obdržíte do 24 hodin zašlete mailem na adresu obchodu a náš pracovník vyřizující škody Vás bude informovat o dalším postupu. Po uplynutí 3 dnů od převzetí zásilky již nelze reklamaci žádným způsobem uplatnit.
  • Česká Pošta
    Zjevnou vadu, poškození obalu je nutné ihned reklamovat u řidiče. Ve výjimečných případech je možná reklamace nejpozději následující pracovní den na pobočce České Pošty. K reklamaci je třeba kompletní balení zásilky, faktura ke zboží a OP. Pracovník Pošty s Vámi sepíše zápis o škodě a protokol o uplatnění nároku na náhradu škody. Poté neprodleně oznamte podrobnosti e-mailem na adresu info@printuj.cz (přiložte kopii zápisu a uplatnění od České Pošty, číslo faktury, co konkrétně není v pořádku a kontakt). Náš pracovník vyřizující škody Vás bude do 24 hodin informovat o dalším postupu.